środa, 27 kwietnia 2011

Yaaa...... witam po latach!! :P

Yahooo... blog powraca na chwilę do życia :D :D :D I tak myślę.... rozpromować go... nie ;/
Hmmm...... w planach mam założenie czegoś ambitnego i przydatnego :D :D W sensie że blog o simsach xD (kurcze, ale dużo tych emotek -'/ <---a tą ja niedawno (nie dawno razem czy osobno(?)) wymyśliłam :D (choć już zapewne wcześniej istniała (-'/) (dużo tych nawiasów (w nawiasach)))

Dobra coś menelskiego :*

Dostała workiem mąki, czy kreuje się na żonę Edka?


Wymiękłaaa....

                                                       Lohanowy chraaaaaaap! *chrrr...snifff*



Ole, ole, siabadaba... coś mi uciekło, tylko nie wiem co! o.O

Graff...(nie wiem co to ma znaczyć, ale podpasowało mi jakoś )

                                                    I'm crazy drunk... sialalalala... i'm crazyy....

                                                    nie odpowiadam za ubr. monitory ;/

Manson po operacji zmiany płci?
Nieee... jest cały i zdrowy (chociaż wątpie w to ostatnie)

                                 Yeach Bejbe!!! Mój nowy stajl! Oszałamiający nieprawdaż !?


...................,.............



Jak cię capnę to zobaczysz!!! 
Kto zauważył przecinek przy poprzednim-poprzednim zdjęciu?
Jaki przecinek?!


Uroda... ale to już było i nie wróci więcej.. (M.Rodowicz)


I tak enduje tą przemenelsko długą notę! 




P.S. Opuszczone domy nie zawsze są opuszczone... Wiem co mówię :O


Link do ang. wersji: 1 i

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz